viernes, 12 de junio de 2009

NEW YORK

El Bowery's Whitehouse Hostel és cutre salsitxero, però m'agrada. Les habitacions (cubículs de no més 2x1,5 mts) no tenen sostre. La meva està a la última planta i a sota la claravoia. El barri és meravellós, l'East Side i a tocar del Soho. Caminar per aquests carrers és fantàstic i a la nit és una zona molt concurreguda.

Camino per New York i m'impresiona les moles d'edificis del districte financer, amb els carrers tan estrets. El ferry a l'Estatua de la Llibertat em sembla un timo. El Metropolitan Museum afortunadament no és tan bèstia com m'imaginava les seccions d'Egipte, Grècia i Roma. Així evito enfadarme interiorment amb l'expoli. Hi ha lo just. Em provoca el sentiment de sempre de pensar en el llegat d'aquestes tres civilitzacions i en què els deixarem nosaltres a les properes civilitzacions...???

Avui aniré a Brooklyn.








No hay comentarios:

Publicar un comentario