miércoles, 24 de junio de 2009

CAYO CAULKER (BELIZE)

En el camí a Belize faig parada a Chetumal, l'autocar a Belize surt l'endemà. A l'estació em trobo amb l'Anne, una alemana que ja havia vist a Isla Mujeres tocant la guitarra; ha optat per deixar la seva vida a Alemània i fer vida de vagabunda, viatjar fent collarets i manualitats. Compartim habitació a la pensió per reduir despeses i l'endemà marxem amb l'autobús. Jo paro a Belize City i ella continua cap a Flores, Guatemala. Potser ens retrobarem per Guatemala, és curiós com et vas retrobant gent amb qui has coincidit abans.

Caye Caulker és una petita illa paradisíaca davant de la barrera de corall. Té tres carrers de sorra i les cases són de fusta multicolors . Els habitants de la illa són bàsicament negres rastafaris que van amunt i avall amb bicicletes chopper fumant porros i bebent cervesa, també dormen en hamaques sota les palmeres, són el que jo en dic "buena onda" cent per cent. No passes pel carrer sense saludar a tots, Ei men!!! No demanen mai res ni et persegueixen perquè els compris res...Avui he intentat comprar una camiseta i no he pogut, la noia em deia que tranki, que pensat'ho millor, ... El lema de la isla és "Go Slow" i l'ídol en Bob Marley.




Aquí s'hi ve bàsicament a fer submarinisme o a tirar-se sota una palmera. Jo he decidit lo segón. Estar llegint "La Montaña Mágica" que és un record de la meva iaia, sota una palmera, amb la sorra blanca coralina, el mar blau turquesa, , amb els rastas fumant porros i la música reggae del Liza Lizard (el bar reggae) no em direu que això no és Màgic!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario