jueves, 18 de junio de 2009

ISLA MUJERES, UN TROSSET DE CARIB (MEXICO)




Arribo a Cancún i vaig directe amb el shuttle a buscar el ferry que em porta a Isla Mujeres. El clima és sofocant, començo a suar, el meu cos reacciona després de la temperatura gèlida de l'avió... El paisatge d'Isla Mujeres m'és familiar, és com si ja hi hagués estat, és el Carib. Carrers sense asfaltar, gent per tot arreu tumbats en les seves hammacks, torrats de pells, alegres i tristos per parts iguales i bona gent per sobre de tot. El mar és turquesa i la claror és espatarrant.






M'instal·lo al Poc-Na Hostel, un alberg de hippies molt xulo i amb molt rotllo, ideal per gent que vol gastar poc i conèixer un munt de bonrotllistes, acabaré tocant els bombos si em quedo gaires dies...:). L'alberg té un bar fantàstic al centre i un altre a la platja on per la nit vé tot el poble. Costa de dormir. Habitacions compartides entre 6 i 8, i molts escarbats i mosquitos, això comença a ser un viatje.
He fet dues inmersions fantàstiques amb una canadenca i una americana, a la primera hem vist tortugues partout, és època d'aparellament i jo no sabia que les tortugues tinguéssin tant vici, allò semblava una verdadera orgia, fantàstic. Eren enormes, i quan ens veien s'enlairaven enganxades...ha estat una experiència super guapa veure l'aparellament de la tortuga!!!










Com bona platja caribenya, el sunshine és meravellós. No em deixa de sorprendre per vagades que ho vegi; la posta de sol al mar, com el mar s'engull el sol. És molt bonic, i et quedes quiet, i parat i en silenci davant d'una manifestació de la naturalesa tan bestial.






3 comentarios:

  1. Uff! Quina enveja - una coronita a Mèxic...això sí que és vida!

    ResponderEliminar
  2. inmersions fantàstiques amb una canadenca i una americana ?? ..... collons, si que és freda l'aigua al Carib.
    pd- ara començo a veure fotos interessants.
    By the way: encara espero el diccionari traductor.

    ResponderEliminar