martes, 22 de diciembre de 2009

GAME OVER

Aquest és l'últim post del blog. Avui he visitat el lloc del bateig, a Betania, on es creu que Sant Joan Baptista actuava i on va ser batejat Jesus, al riu Jordà. He executat una missió privada i secreta...
He estat pensant com tancar aquest blog, que m'ha aportat molta satisfacció i que estic molt content d'haver escrit doncs penso que serà un bon record del viatge. He intentat sempre transmetre el que sentia i avui estic content de tornar a casa, en tinc moltes ganes. Moltes gràcies a tots aquells que m'heu acompanyat en el viatge i que així m'ho heu fet sentir, de veritat que s'agraeix moltíssim. He decidit que la millor manera de tancar el blog és amb un RESUM GRÀFIC, UN POEMA i UNA CANÇÓ. Adéu.


















Mira que passes sense saviesa
pel vell camí fressat, tan sols un cop,
i que la veu de sobte cridarà
el secret nom que porta en tu la mort.

No tornaràs. Recorda, no t’apartis,
mentre fas via, del que tan senzill
és d’estimar: aquest blat i la casa,
el blanc senyal de barca dins el mar,
el lent or de l’hivern ajaçat a les vinyes,
l’ombra d’un arbre damunt l’ample camp.

Oh, sobretot estima la sagrada
vida de l’arbre i la remor del vent
a les branques que s’alcen vers la llum!

Salvador Espriu (Llibre dels morts)

Canto. El mismo dolor. Bunbury

8 comentarios:

  1. No pot ser que ja s'acaba! Ja trobarem a faltar aquest blog...ha sigut una mica com viatjar pel mon per a nosaltres. En fi, et queda un dia...a veure si vols treballar una miqueta més:

    - un "highlight" (o més) del viatge
    - un "lowlight"
    - a quin pais tornaries?
    - a quin pais no tornaries?

    Que passis molt bones festes entre amics i família. Una abraçada!

    ResponderEliminar
  2. Quina contadicció la meva!em sab greu que s'acabi aquest bloc,aquesta experiencia fantastica que ens enriqueix a tots,peró tinc unes ganes bojas dábraçar-te de tenir-te aprop i sentir i veure en viu els teus ulls riallés,definitivament guanya la segona proposta,fins ara carinyo.

    ResponderEliminar
  3. el temps passa volant ..... i més quan t'ho estas passant bé.
    Gràcies per compartir-ho Pep. He disfrutat molt seguint-te. Trobaré a faltar el teu blog, el NOSTRE blog !!!.
    Como el Almendro; vuelve a casa por .....

    ResponderEliminar
  4. Feliç retorn guapo. M'ha encantat viatjar pel món a través de les teves paraules. Un petó :-)

    ResponderEliminar
  5. Com tot el blog el "the end" genial, ha estat un plaer. Bon viatge de tornada a casa i Bon Nadal.

    ResponderEliminar
  6. Ha sigut un plaer seguir el teu viatge, moltes gràcies, ha sigut molt gratificant.

    ResponderEliminar
  7. Hola,
    somos Alexandra y Jan, una pareja que está viajando por todo el mundo ya por cuatro años. Desde hace tiempo estamos manteniendo un blog del viaje en www.globetour.org. En el apartado “otros viajeros”, hemos añadido un enlace a tu blog. Si no te es muy complicado, te agradeceríamos que también nos añadieras un enlace desde tu blog al nuestro.
    Espero que nos mantengamos en contacto para organizar en el futuro un gran encuentro de viajeros.
    Puedes responder en català.
    Saludos,
    Alexandra y Jan
    www.globetour.org

    ResponderEliminar