sábado, 5 de septiembre de 2009

TARANAKI (NEW ZELAND)

Per Zeus Totpoderós!!! Quin dia tan fantàstic!!! El dia és clar, estiuenc, no hi ha ni un sol nuvol i el volcà Taranaki s'ofereix com la millor de les postals de Nova Zelanda.

He convençut la Helena i el Berth per acompanyar-me, farem l'excursió de dia complert el francès i jo. L'alemanya ens esperarà al refugi.






L'excursió resulta preciosa per uns paratges de montanya i després de bosc guapíssim, fem una parada a dinar al riu del desgel i a la tarda ja estem de tornada. Ja estic ubicat!!!
La Helena em demana, maleida la hora, si la puc portar fins a Palmerston North (en el camí a Wellington, el meu destí). En el camí, de unes 3 o 4 hores, ens anem explicant la vida, i un cop a lloc e instal·lats decidim anar a prendre alguna cosa ja que és "Saturday night fever"... Total que la nena resulta ser una esponja amb cames i amb els seus 21 anyets em deixa k.o. a base de tot tipus de cerveses, whiskies i tequilas... I encara volia ballar!!! "Acuéstate con chiquillos..."

Ja sóc a Wellington, amb ressaca, demà arriben el Xavi i el Toni!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario