sábado, 8 de agosto de 2009

VALLE DE LA LUNA (CHILE)

"Wellcome to the moon!!!!" sembla que et digui el paissatge quan entres al Valle de la Luna. És un paissatge llunar, desèrtic, polsós i on la vista s'allarga enormement, els volcans són els supervisors de l'espectacle de la posta de sol.



A partir de les 17.30 s'omple de gent per veure la posta de sol sobre la vall i com les montanyes, el salar, i els volcans van cambiant de color, en pocs minuts es poden veure tota una tonalitat de grocs, vermells, liles i blaus reflectits als volcans i per tot arreu, la llum aquí és fantàstica i l'espectacle és únic. M'ha agradat moltíssim!!!

3 comentarios:

  1. Òstia, quines fotos més guapes.
    Si estàs impressionant, no m'extranya que conectis, si m'estàs posant a mi i tot!

    ResponderEliminar
  2. Xulíssimes... Un paisatge surrealista!! Em queda pendent! Una abraçada!

    ResponderEliminar
  3. Joni, cada día estic més bo!!! jijiji

    ResponderEliminar