jueves, 11 de junio de 2009

AEROPORT DEL PRAT I SORPRESA!!!



M'acompanya la família a l'aeroport i em trobo la sorpresa que l'Anna, la Jess, el Xavi i el Xescu han vingut a despedir-se... Moltes gràcies!!!

El paio del check-in flipa amb el meu bitllet i quan veu que vaig a Amman els ulls l'hi fan "xiribites" i m'acribilla a preguntes de qui són, on treballo, com he pagat el bitllet, còpia de la tarja de crèdit, perquè vaig a Amman, qui m'ha fet la motxilla, qui l'ha comprada,...(American Airlines, of course...) Quan acaba amb les preguntes resulta que el vol ja està tancat, híjole!!! Al final em fa un bitllet manual i corrent per els passadissos per no perdre el vol, gairebé no em puc despedir dels meus pares i al fina... God bless América!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario