lunes, 28 de septiembre de 2009

TANCO PARÈNTESIS...A SYDNEY (AUSTRÀLIA)

Ahir van marxar el Toni i el Xavi, hem estat junts tres setmanes; tres setmanes que han sigut un parèntesis, unes vacances dins del viatge, un dia en un parc d'atraccions: divertit, despreocupat i relaxat.
Viatjar en grup o fer-ho sol són dues coses totalment diferentes. Els grups són, en general, cercles tancats, sistemes proteccionistes.
La gent viatgem en grup bàsicament per seguretat i per no sentir-nos sols, però deixa molt poc espai al viatge personal: l'individu és grup, el grup decideix i protegeix, i l'individu es relaxa. Per mi el millor viatge és el canvi personal, el viatjar tú mateix d'un lloc a un altre en quant a la manera de pensar i de sentir, i viure aquesta experiència de forma conscient i poder-ho fer, a més, viatjant en el temps i en l'espai és una passada, conèixer gent diferent i sentir-se part, ni que sigui d'espectador, d'un món divers sense els lligams inmediats a un referent llunyà (casa i entorn). És per això que tanco parèntesis: perquè els fils conductors a la realitat quotidiana, cultural i social, han marxat i jo em torno a integrar al món.
Aquest matí he arribat a Sydney amb una grip de cavall. Aquesta és la meva més gran preocupació, quedar-me enfebrat al llit aquí amb la psicòsis aquesta de la pandèmia... rés més em fa por. Em prenc medicaments per baixar la febre i fer veure que faig vida normal, això també és un viatge doncs mai abans havia près medicament per baixar la febre, el cos ja crea les seves pròpies defenses.
Estic amb moltes ganes d'anar al Japó, marxo el dia 1 d'octubre i entro per primera vegada a la meva vida a la cultura asiàtica, estic emocionat!!!

4 comentarios:

  1. Pel que fa a la grip, no t'amoinis. La pandèmia dels nassos és una histèria col.lectiva creada pels polítics i els periodistes (sí, som lo peor). La grip A està fent menys mal que la grip estacional que cada any arriba a casa nostra amb els primers freds. Així doncs, fes bondat uns dies, pren el que et diguin per fer baixar la febre, menja bé i pren vitamines i res més. Només cal preparar-te per anar cap a Àsia i acomiadar-te d'Austràlia. Disfruta molt i cuida't! Petons!

    ResponderEliminar
  2. Moltes gracies Silvia!!! Ja estic molt millor, aixo dels medicaments funciona bastant be... Dema a la nit ja volo a Tokyo.

    ResponderEliminar
  3. Jajajaja... "això dels medicaments funciona bastant bé".
    Ara, amb el tsunami, compra't un chubasquero. O unos manguitos.

    ResponderEliminar
  4. jajaja... primer Eolo deixant Sydney com el dia de l'Apocalipsis i ara Posidó... uups, hauré de fer algun sacrifici per calmar aquestes divinitats tan perilloses, crec que Atenea m'acompanya i això em reconforta...

    ResponderEliminar